Celebrity.fm 1

خان هرگز ازدواج نکرده است. روابط او مورد توجه رسانه ها و طرفدارانش بوده است. در سال 1999، او با بازیگر بالیوود آیشواریا رای آشنا شد. رابطه آنها اغلب در رسانه ها گزارش می شد تا اینکه این زوج در سال 2001 از هم جدا شدند. خان با بازیگر کاترینا کایف آشنا شد.

در اینجا همسر شاهرخ خان کیست؟

شاهرخ خان و گوری خان در سال 1991 در یک مراسم عروسی سنتی هندو ازدواج کردند. آنها دارای سه فرزند پسر آریان و آبرام و دختر سوهانا هستند. امسال سی امین سالگرد ازدواج این زوج است.

بر این اساس همسر آجی دوگان کیست؟

ویشال ویرو دوگان (زادهٔ ۲ آوریل ۱۹۶۹)، که به طور حرفه‌ای با نام آجی دوگن شناخته می‌شود، بازیگر، کارگردان و تهیه‌کننده هندی است.
...

آجی دونگن
سال فعال1991 حاضر
همسر (ها)کاجول (m. 1999)
فرزندان2
والدین)وینا دوگان (مادر) ویرو دوگان (پدر)

GF آریان خان کیست؟

آرین خان قد، سن، دوست دختر، خانواده، بیوگرافی و بیشتر

آمار فیزیکی و موارد دیگر
امور/دوست دخترانناویا ناولی ناندا • نام نامشخص (وبلاگر مستقر در لندن؛ شایعه شده)
خانواده
پدر و مادرپدر- شاهرخ خان (بازیگر) مادر- گوری خان (تهیه کننده فیلم و طراح داخلی)
خواهر و برادربرادر- خواهر آبرام خان- سوهانا خان

در نتیجه همسر سیف علی خان کیست؟

امروز، در حالی که آمریتا ازدواج مجدد نکرده است، سیف با خوشحالی ازدواج کرده است کارینا کاپور خان. این بازیگر همچنین از ببو دو پسر به نام های تیمور و جهانگیر علی خان دارد.

شاهرخ خان چگونه با گوری ازدواج کرد؟

این زوج همیشه سبز در مهمانی یک دوست مشترک در سال 1984 زمانی که او تنها 18 سال داشت با هم آشنا شدند. او گاوری را در حال رقصیدن با مرد دیگری دید و در ابتدا از او نخواست که برقصد. زن و شوهر، که گره خورده است گره در 25 اکتبر 1991، 30 سال است که ازدواج کرده است.

دختر کاجول کیست؟

دهلی نو: کاجول بازیگر بالیوودی پستی شایان ستایش برای دخترش گذاشته است. نیسا دوگان، در رسانه های اجتماعی

آیا کاجول و آجی ازدواج کرده اند؟

آجی و کاجول در سال 1999 ازدواج کردند. این دو به تازگی 22 سال زندگی مشترک خود را جشن گرفتند و دو فرزند دارند - دختر نیسا و پسر یوگ. این دو ستاره آخرین بار در کارگردانی Om Raut - Tanhaji - با هم دیده شدند.

شوهر سها علی خان کیست؟

سوها و شوهرش کونال کممو در زمان این مصاحبه قرار ملاقات داشتند. آنها در سال 2009 سر صحنه فیلم Dhoondte Reh Jaoge با یکدیگر آشنا شدند و در سال 2015 ازدواج کردند. آنها در سال 2017 والدین دختر Inaaya شدند.

سیف و آمریتا چه مدت با هم ازدواج کردند؟

آمریتا سینگ همچنین گفت که برخلاف آنچه در مورد این بازیگر گفته و نوشته شده، او بی مسئولیت نبوده است. سیف علی خان و آمریتا سینگ بازیگران بالیوودی برای ازدواج کردند سال 13 پس از جدایی آنها در سال 2004.

چگونه می توانم با گوری خان تماس بگیرم؟

تماس با ما

  • www.gaurikhan.in.
  • [ایمیل محافظت شده].
  • + 91 99204 95249.
  • گوری خان ساختمان دیپوان را طراحی می کند، انجمن آناند ویهار، خیابان خار داندا 20، خار غرب، بمبئی-400052.
  • پسر آجی دوگان کیست؟

    یگ پسر بازیگران Kajol و Ajay Devgn است. پسر بازیگران کاجول و آجی دوگن، یوگ، در جشن تولد یازده سالگی خود در مالدیو زنگ زد.

    آیا آجی دوگان ثروتمند است؟

    ارزش خالص آجی دوگان است 40 میلیون دلار (روپیه) 275 کرور) در 2021. آجی دوگان (متولد Vishal Veeru Devgan در 2 آوریل 1969)، یک بازیگر، کارگردان و تهیه کننده فیلم هندی است.
    ...
    ارزش خالص آجی دوگان.

    نامآجی Devgan
    ارزش خالص (2021)40 میلیون دلار
    ارزش خالص به روپیه هند295 کرون ریال
    حرفهبازیگر هندی
    درآمد ماهیانه و حقوق2 کرور +

    نیسا دوگان الان کجاست؟

    نیسا در حال حاضر در دانشگاه مشغول به تحصیل است دانشگاه سنگاپور.

    دختر آجی دوگان کیست؟

    آجی دوگن و دختر کاجول، نیسا دوگان، عاشق رقصیدن و ساختن ویدیوهای TikTok با دوستانش است.

    آیا سارا علی خان خواهر سیف علی خان است؟

    سارا علی خان (تلفظ [saːɾa əˈli xaːn]؛ زادهٔ ۱۲ اوت ۱۹۹۵) یک هنرپیشه هندی است که در فیلم های هندی زبان کار می کند. او در خانواده پاتائودی متولد شد دختر بازیگران آمریتا سینگ و سیف علی خان.

    فاصله سنی سیف و کارینا چقدر است؟

    تفاوت سنی زیادی بین کارینا کاپور و سیف علی خان وجود دارد. کارینا است 11 سال از سیف کوچکتر است. آنها هر دو دارای دو فرزند تیمور علی خان و جه علی خان هستند.

    شماره تلفن SRK چیست؟

    او گفت: «این است 5559960321. بعد از نیمه شب هر وقت خواستید تماس بگیرید. من آن را برمی دارم. در غیر این صورت پیام بگذارید تا با یک ایموجی پاسخ شما را بدهم.

    ویکرانت چیبر چه می کند؟

    ویکرانت چیبر یک است هندی، کارآفرین.

    مدیر شاهرخ خان کیست؟

    مدیر سوپراستار شاهرخ خان پوجا دادلانی توسط پلیس بمبئی در رابطه با تحقیقات اخاذی در مورد مواد مخدر در جریان حمله دریایی که در ماه اکتبر اتفاق افتاد، احضار شده است.

    پدر آجی دوگان که بود؟

    بازیگر Ajay Devgn قرار است در برنامه ماجراجویی Discovery به نام Into The Wild With Bear Grylls ظاهر شود. در نمایش، آجی در مورد مرگ خود صحبت می کند پدر ویرو دوگان، که یک طراح رقص اکشن بود و به خاطر بدلکاری خود کاملاً مشهور بود. ویرو در سال 2019 در سن 77 سالگی درگذشت.

    هریتیک روشن چقدر می ارزد؟

    هریتیک روشن – 43-48 میلیون دلار آمریکا

    به گزارش اکونومیک تایمز هند، روشن از نقش های بازیگری گرفته تا تایید، خمیر بزرگی از خط تولید لباس خود به نام HRX با ارزش 26 میلیون دلار کسب می کند.

    جان ابراهیم چقدر ثروتمند است؟

    به گفته فوربس جان آبراهام ارزش خالص به روپیه هند (251 کرور) است که 34 میلیون دلار آمریکابه او مارک های مختلف را تأیید می کند و از طریق مارک ها پول هنگفتی به دست می آورد. درآمد ماهانه جان آبراهام 1.3 کرور +است. دارایی خالص او هر سال در حال افزایش است.

    چرا شاهرخ خان اینقدر ثروتمند است؟

    این ستاره سینما وزن خود را پشت سر برخی از بزرگترین برندهای کشور گذاشته است. شاهرخ علاوه بر هزینه معمولی که از برندها می گیرد تا بتوانند از نام و چهره او استفاده کنند صورتحساب 3-4 کرور در روز برای یک فیلم تبلیغاتی همه این چیزها به میزان قابل توجهی به ثروت شاهرخ خان می رسد.

    آخرین به روز رسانی: 9 روز پیش - نویسندگان: 16 - مشارکت کنندگان: 15 - منابع: 17 مصاحبه و پست ؛ 11 فیلم.

    همه چیز را در مورد موارد دلخواه خود کشف کنید. افراد مشهور در مصاحبه های افراد مشهور و اشتراک گذاری این پست را فراموش نکنید!

    ncG1vNJzZmiblaGyo77IrbBnnp1ks6J71qGmZqGjYsCiuMyapWajmJa7tHnWop2eZWJk